SFRO Besiktning del 2






Dock gick inte broms och buller provet så bra. Problemet med att frambromsarna låser upp för tidigt är fortfarande kvar trots montering av reduceringsventilen. samt att bullernivån som skall vara under 84 dB hamnar på 87,83 dB. Så det blir hem och mecka lit till.



· Större brickor och nylock muttrar på Wattlänkstag.
· Monterat pedalgummi på broms och gaspedal.
· Flyttat fram framlysen för bättre ljusvinklar.
· Vevhusventilation ombyggd.
· Tagit bort glödlampor ut g:a baklysen.
· Märkt upp kontroll lampor och knappar.
· Bytt blinkers till rätt E-märkning.
· Flyttat blinkers till framskärmarna.
· Monterat sidomarkerings blinkers. (Fråga om placering)
· Monterat sidobackspeglar.
· Installerat Kick down relä.
· Justerat handbroms.
· Bytt utgångar på bromscylindern.
· Kollat bromsbelägg på bakaxeln. Ok
· Ljuddämpat med ”diskbollar” (10 st. per sida.)
· Kontrollampa för låg bromsoljenivå monterad.
· Monterat påfyllningslock med nivåvakt till bromsolja.